2012/07/25

"Rīga Taxi" gandarīti par Kriminālpolicijas reidu lidostā

“Rīga Taxi” valdes priekšsēdētājs Genādijs Aksjonovs apstiprina, ka Rīgas kriminālpolicijas aizturētie taksometru vadītāji ir braukuši ar viņam piederošajiem taksometriem, un vienlaicīgi pauž gandarījumu, ka nu arī policija nu beidzot ir pieķērusies negodīgo šoferu ķerstīšanai, jo paša spēkiem tas diemžēl nav iespējams.
 
“Pieļauju, ka ir ne mazums cilvēku, kuri uzskata, ka ja jau tās ir man piederošas automašīnas, tad es arī noteikti esmu šai krāpniecībā iesaistīts. Patiesībā, tieši es esmu tas, kurš šajā policijas aktivitātē ir visvairāk ieinteresēts, jo ceru, ka tagad gan manu mašīnu taksometru vadītāji, gan arī citu taksometru kompāniju šoferi būs tramīgāki un iepriekšējā šoferu visatļautība mazināsies,” norāda Genādijs Aksjonovs. 

“Es ļoti ceru, ka policija sodīs arī tos, kas palīdzējuši konkrētajiem šoferiem veikt noziedzīgās darbības. Tas ikdienas lietotājam nemaz nav tik vienkārši - uzlauzt skaitītāju, kas būtībā ir nelieks kompjūters. Un vēl grūtāk ir veikt izmaiņas impulsa ģenerēšana, kas ļauj vairākkartīgi paātrināt skaitītāja dabrību,” stāsta Genādijs Aksjonovs. 

Genādijs Aksjonovs atgādina, ka lai gan oficiāli taksometru vadītāji ir viņa firmas darbinieki, jo tā to pieprasa likumdošana, tacu “Rīga Taxi”, gan arī citās firmās Latvijā un pasaulē, taksometru vadītāji ir firmas partneri, kuri no tās īrē aprīkotu taksometru, kā arī izmanto firmas sarupētās stāvvietas un dažkārt arī klientūru. 

“Arī es esmu ieinteresēts, lai ar manām mašīnām pasažierus vestu tikai glīti ģērbti, pieklājīga izskata, bet galvenais godīgi šoferi. Taču, tā diemžēl nav, un mans darbs ikdienā līdz šim ir vairāk bijis vērsts nevis kompānijas attīstību, bet gan cīnoties ar šoferiem un risinot klientu sūdzības,” atzīst Genādijs Aksjonovs. 

“Var jau izprast arī taksometru šoferus, jo viņiem klientu jau ikdienā vairāk nekļūst, taču ikdienas tēriņi arī mazāki nepaliek, gluži pretēji, vairāk jāmaksā gan par degvielu, arī citi izdevumi pieaug. Daudzi šo spriedzi neiztur, un diemžēl pakļaujas kārdinājumam,” spriež Genādijs Aksjonovs. 

“Specifiska vide ir arī lidostas “Rīga” gadījumā, jo par to, ka šajā teritorijā atļauts strādāt “Rīga Taxi” taksometriem, līdzīgi kā parējām taksometru kompānijām, firmai ikmēnesi jāmaksā Ls 8100,00. Un šī summa tiek proporcionāli sadalīta uz katru taksometru, un šoferim tā savukārt ir jāatpelna,” skaidro Genādijs Aksjonovs. 

Tāpat Genādijs Aksjonovs akcentē, ka nebūt visi taksometru šoferi ir negodīgi. “Jo, kā medijos jau ziņots, aizturētas tika 20 mašīnas, bet tikai četrās no tām tika fiksēts pārkāpums,” precizē Genādijs Aksjonovs. 

“Lai gan šī pārbaude bija skārusi tikai “Rīga Taxi” taksometrus, uzskatu, ka līdzīgas problēmas ir arī citās firmās, tai skaitā tajās, kuras darbojas lidostā. Pieredzējušu taksometru vadītāju jau Rīgā vairāk nekļūst, un tos, kurus par līdzīgiem pārkāpumiem mēs esam izmetuši ārā, jau pēc mirkļa var redzēt pie citās taksometru kompānijās. Tieši tāpēc mēs savulaik ierosinājām taksometru vadītāju licenzēšanu, lai šādiem negodīgiem šoferiem liegtu iespēju strādāt profesijā,” atgādina Genādijs Aksjonovs.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru