A/s “Ķīmiskā rūpnīca “Spodrība”” veikusi izmaiņas organizācijas nosaukumā. Jaunais nosaukums ir A/s “Spodrība”. “Uzņēmuma nosaukums nu ir kļuvis īsāks, kā arī esam atteikušies no vārdiem “ķīmiskā rūpnīca”, jo tie neprecīzi raksturoja uzņēmumu,” informē A/s “Spodrība” prokūriste Baiba Megre – Ansviesule.
“Nosaukuma maiņas pamatojums ir mūsu vēlmē akcentēt izvirzīto uzņēmuma prioritāti – videi draudzīgs uzņēmums, ko raksturo uzņēmuma darbība saskaņā ar vides pārvaldības standartu ISO 14001 no 2004.gada, attiecīgi pārdomāta izejvielu izvēle, jaunas EKO produktu līnijas izstrāde, ar kuru drīzumā iepazīstināsim savus klientus. Tāpēc mēs uzskatām, ka nosaukuma daļa „Ķīmiskā rūpnīca” neprecīzi raksturo mūsu darbības pamatprincipus,” vēstulē klientiem un sadarbības partneriem raksta Baiba Megre – Ansviesule.
Uzņēmuma nosaukuma maiņa sadarbības partneriem nekādas papildus darbības neradīs. Visi līgumi un vienošanās, kas slēgtas ar A/s “Ķīmiskā rūpnīca “Spodrība””, ir spēkā. Uzņēmuma reģistrācijas numurs, juridiskā adrese, bankas konta numuri, kompānijas izpildinstitūcijas un rekvizīti saglabājas līdzšinējie.
Baiba Megre – Ansviesule piebilst, ka klientus šīs pārmaiņas skars vēl mazāk, jo uzņēmuma produkcija tiek izplatīta ar zīmolu “Seal”. “Jā, uz etiķetēm bija redzams arī “Spodrība” vārds, taču jau kopš 2007.gada, domājot par starptautiskiem tirgiem, “Spodrība” savu produkciju sāka tirgot ar jaunu zīmolu “Seal”, kas tulkojumā no angļu valodas nozīmē ronis, kas jau izsenis ir bijis ūdens, tīrības un neskartas dabas simbols,” precizē Baiba Megre – Ansviesule.
„Mums ir ļoti svarīgi, lai piedāvātā produkcija būtu labvēlīga tās patērētājiem un apkārtējai videi. Tā izvirzīta kā uzņēmuma pamatstratēģija,” uzsver Baiba Megre – Ansviesule.
Šobrīd “Spodrība” ir lielākais un stabilākais mājķīmijas ražotājs Latvijā, kurš, ņemot vērā klientu vēlmes un vajadzības, piedāvā kvalitatīvu, videi un cilvēkiem draudzīgu produktu sortimentu. Kopš 2006.gada maijā „Spodrība” visas akcijas ir iegādājušies investori no Īslandes, kuri redz „Spodrības” attīstību starptautiskā kontekstā un plāno veicināt uzņēmuma atpazīstamību gan NVS valstīs, gan Skandināvijā.
Populārākie un pircēju iecienītākie “Spodrības” ražotie produkti ir šķidrie veļas mazgājamie līdzekļi “Kastanis”, trauku mazgājamie līdzekļi “Zilgme”, augu pilnmēslojums “Vito”, apavu un grīdu kopšanas līdzekļi “Vici”. Patērētāju ļoti iecienītas ir arī tīrīšanas pastas “Spodra”, “Seal” līnijas izsmidzināmie tīrīšanas līdzekļi, roku un kāju krēmi “Vita”, “Auza” un “Smiltsērkšķis”.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru