2012/03/12

Atšķirībā no “Lattelecom”, “Telegroup” neplāno celt tarifus

“Pēdējās dienās saņemam daudzu biznesa klientu jautājumus par abonēšanas maksas un zvanu tarifu palielināšanu. Klientu satraukums ir saistīts ar “Lattelecom” plāniem no 1.aprīļa par Ls 2,00 palielināt abonēšanas maksu biznesa komplektu pakalpojumiem,” skaidro “Telegroup” attīstības direktors Armands Meirāns, vienlaicīgi uzsverot, ka “Telegroup” neplāno celt savus tarifus, gluži pretēji, meklē arvien jaunas iespējas izmaksu samazinājumam.
 
“Lattelecom” klienti esot saņēmuši “Lattelecom” Biznesa klientu daļas direktora Gusta Muzikanta parakstītu vēstuli, kurā tiek informēti par to, ka sākot ar 2012.gada 1.aprīli pieaugs abonēšanas maksa interneta un biznesa komplektu pakalpojumiem par Ls 2,00. 

“Ko tur slēpt, mēs par šādu ziņu esam ļoti priecīgi, jo būtiski pieaug to uzņēmumu skaits, kuri interesējas par iespēju atteikties no “Lattelecom” par labu citam sakaru operatoram, tai skaitā arī mums,” stāsta Armands Meirāns. 

“Nedomāju, ka klientam ir tik būtiski šie konkrētie divi lati. Bet, tā daudziem ir kā nepatīkama zīme. Tas ir kā sarūgtinājums par to, ka laikā, kad klienti meklē arvien jaunas iespējas ietaupīt, uzņēmums, kuram ir ļoti dominējošs stāvoklis tirgū, izmanto šo savu stāvokli, lai piespiestu klientus tērēties vēl vairāk,” komentē Armands Meirāns, piebilstot, ka sarunu laikā ar kādu nu jau bijušo “Lattlecom” klientu, viņš zinājis stāstīt, ka šī ir jau otrā cenu celšana nepilna gada laikā. 

“Mēs stingri uzsveram, ka neplānojam celt cenas, gluži otrādi, arī turpmāk plānojam tās tikai samazināt. Un šo samazināšanu mēs veiksim ļoti pārdomāti, lai pēc tam pašiem nav “jākož pirkstos” par to, ka lētas popularitātes dēļ esam klientam nākuši tik ļoti pretim, ka paši šīs saistības nemaz nevaram izpildīt. Mūsu tarifi ir gan klientam izdevīgi, gan arī uzņēmuma attīstību veicinoši,” uzsver Armands Meirāns, piebilstot, ka sakaru pakalpojuma kvalitāte un drošums visiem tirgus dalībniekiem ir līdzvērtīga, tāpēc šobrīd galvenā konkurence ir ar cenām. 

SIA „Telegrupa Baltijā” ir dibināta 1996. gadā. Sākotnēji "Telegroup" mērķis bija nodrošināt balss sakarus zvaniem ārpus Latvijas. Taču jau 2001. gadā SIA „Telegrupa Baltijā” mērķtiecīgi paplašināja savu darbību arī ārpus Latvijas robežām. SIA „Telegrupa Baltijā” kļuva par vienu no būtiskākajiem spēlētājiem starpsavienojumu biznesā, izveidojot tiešos savienojumus ar tādiem Eiropas operatoriem kā „Deutsche Telekom”, „France Telecom”, „TeliaSonera” u.c. Šodien uzņēmums ar gandarījumu var raudzīties uz paveikto, jo ilgstošā pieredze, nepārtrauktā izaugsme un lietpratīgie darbinieki ir nodrošinājuši arī veiksmīgu dalību nozīmīgu valsts un reģionālās nozīmes telekomunikāciju projektu īstenošanā.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru