2011/10/27

BEZMAKSAS divas preses relīzes divās nedēļās

Lai pārliecinātos par PR@MAIL izsūtīto preses relīžu efektivitāti, iepazīšanās nolūkos turpinās akcija - divas pašu sagatavotās preses relīzes vairāk nekā 500 mediju e-pasta adresēm PR@MAIL izsūtīs BEZMAKSAS. Vienīgais ierobežojums - abas preses relīzes jānosūta divu nedēļu laikā, lai iepazīšanās periods pārāk neievilktos, kā arī preses relīzēm jābūt sagatavotām atbilstoši PR@MAIL noteiktajiem standartiem.

Akcijas laiks ir ierobežots - potenciālajiem klientiem ir jāpiesakās līdz 2011.gada 1.novembrim, taču preses relīzes būs iespējams nosūtīt līdz 2011.gada 31.decembrim. Divu nedēļu termiņš sākas līdz ar pirmās relīzes nosūtīšanas dienu, attiecīgi otro preses relīzi ir jānosūta nākamo 13 dienu laikā. Preses relīzes var nosūtīt gan darba dienās, gan arī brīvdienās.

PR@MAIL ir sabiedrisko attiecību jomā strādājošs Latvijas uzņēmums, kas specializējas preses ziņojumu rakstīšanā un izsūtīšanā. Kā PR@MAIL priekšrocības ir jāmin piesaistīto speciālistu līdzšinējo pieredzi preses relīžu jomā, īpaši preses relīžu iniciēšanā, rakstīšanā un izsūtīšanā.

PR@MAIL ir izstrādājusi īpašu preses relīžu izsūtīšanas programmu un metodi. Žurnālistus, kā arī viņu aizvien mobilākās sakaru ierīces netiek apgrūtinātas ar smagnējiem e-pasta sūtījumiem, tādiem, kuriem pievienoti faili, turklāt vēl ar attēliem un videoklipiem. Žurnālistiem tiek nosūtīti tikai e-pasts ar tūlītēji pārskatāmu tekstu un norādēm uz ilustrācijām internetā, ļoti līdzīgi kā šis reklāmas piedāvājums.

Izmantojot PR@MAIL izstrādāto preses relīžu izsūtīšanas programmu, ir iespējams medijiem nodot fotogrāfijas, ilustrācijas, audio un video pielikumus ļoti labā tehniskā kvalitātē. Preses relīzes tiek arī arhivētas internetā, tāpēc tās ir žurnālistiem viegli pārskatāmas un pieejamas.

Pārdomāts ir arī PR@MAIL izsūtīto preses relīžu izkārtojums − nosaukums e-pastam un preses relīzei sakrīt, tādējādi žurnālists jau uzreiz redz un var nojaust, par ko ir konkrētā preses relīze. Savukārt preses relīzes teksts ir nevis apslēpts pievienotajā failā, bet gan “plain text” formātā ievietots turpat e-pasta ziņojumā, tādējādi būtiski palielinot žurnālista un redaktora iespēju šo tekstu izlasīt.

PR@MAIL preses relīzes izsūta vien publiski apzinātām mediju un to žurnālistu e-pasta adresēm, un PR@MAIL ir vienīgie Latvijā, kuri katrā preses relīzē lūdz ziņot par nevēlēšanos saņemt preses relīzes par konkrētām jomām, nozarēm, notikumiem vai organizācijām.

Mūsdienās preses relīžu nozīme arvien vairāk palielinās. Tās tiek pārpublicētas aizvien biežāk, it īpaši interneta portālos, jo redakcijas tad var ietaupīt uz satura veidošanu, bet preses relīzei ir jābūt aktuālai un profesionāli sagatavotai. Preses relīze arī ir kā pamats publikācijām gan medijos, gan arī pašu mājas lapā un pašu veidotajos informatīvajos izdevumos.

Klientiem tiek piedāvātas ļoti samērīgas pakalpojumu cenas. PR@MAIL preses relīzes sagatavošana maksā no 100 līdz 150 latiem, atkarībā no patērētā laika (izcenojums 50 Ls/h), savukārt preses relīzes izsūtīšanas maksa ir fiksēta - Ls 25.

Nē, tas nav dempings. Taču nav pareiza arī līdzšinējā pieeja, kad daudzi sabiedrisko attiecību pakalpojuma sniedzēji ar vienas preses relīzes cenu vēlējās atpelnīt gandrīz visus tā mēneša izdevumus. Nu, nemaksā viena preses relīze trīs vai pat četrus simtus latu, ja tās gatavošana aizņem vien pāris stundas, turklāt runa bieži vien ir par sabiedrisko attiecību studenta laiku. Mums patīk rakstīt preses relīzes. Un ja par to pašu naudas summu varam uzrakstīt vēl vairāk, tad prieks ir dubults.

Paredzams, ka daudzi arī turpmāk preses relīzes rakstīs paši. Arī internetā var atrast pamācības, kā to darīt. Taču ar nosūtīšanu ir grūtāk, jo ne visiem ir zināms, kam jānosūta un kā to tehniski paveikt, tāpēc izsūtīšana tiks uzticēta šīs jomas profesionāļiem.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru